Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

1.Жалпы алғанда, соңғы жылдары мектеп бойынша тұрақты сапа (50% - дан астам).

 

2. Жоғары білікті педагогтардың үлкен %-ы

3.Педагогикалық ұжымның жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін кәсіби мүмкіндіктері.

4.Оқу үдерісіндегі "Ата-ана–Оқушы -Педагог" үштігінің тұрақты өзара іс-қимыл жасауы

5.Ата-аналар тарапынан мектеп туралы оң пікірлер.

 

6.Бірнеше кабинеттер заманауи технологиялармен жабдықталған (физика, химия, биология, АӘТД, ІТ, бастауыш сынып каб-1).

 

1. Оқушылардың басым бөлігінде оқу мен еңбекке қызығушылықтың төмендігі. Оқушылар мен ата-аналардың көпшілігінде оқу жұмысының жеке нәтижесі ретінде білім сапасының белгілі бір деңгейіне емес, «жақсы» бағаға басымдық беріледі.

2. Білім беру процесінде құзыреттілік тәсілді іске асыру үшін мектептің жекелеген педагогтерінің кәсіби даярлығының жеткіліксіз деңгейі

3.Қашықтықтан оқытудан кейінгі білімдегі олқылықтар және соның салдарынан оқушыларда, әсіресе 7-10 сынып оқушыларында оқыту нәтижелері мен білім сапасына деген қызығушылықтың төмендеуі.

4. Сабақтастық мәселелері бойынша бастауыш мектеп пен орта буын арасындағы өзара іс-қимылдың жеткіліксіз деңгейі.

Мүмкіндіктер

Қауіптер

1.Мектеп оқушыларының оқуға деген ынтасын арттыру, өзін-өзі дамыту, шешім қабылдаудағы дербестік үшін жағдай жасау.

2.Мектептің материалдық-техникалық базасын әлі де жетілдіру.

3. Озық педагогикалық тәжірибе жетістіктерін мектептің жұмыс тәжірибесіне енгізу.

4.Баланың білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жағдайларды жетілдіру.

5. Оқушылардың жеке қабілеттерін зерттеу және дамыту мақсатында бастауыш сынып мұғалімдері, психологтар, логопед және ата-аналардың тығыз қарым-қатынасын жетілдіру.

6.Жұмыстың жаңа түрлерін: менторинг, коучинг, Lesson Study, желілік қоғамдастық, іс-әрекеттегі зерттеу арқылы мұғалімдерді мектепте үздіксіз оқытуды жалғастыру.

 

1. Мықты оқушылардың көп кетуіне байланысты мектептің бәсекеге қабілеттілігінің төмендеуі (2020-2021 оқу жылы).

2. Балаларда заманауи гаджеттердің болуы, оқушылардың жаппай аутизациясына әкеледі (өзін - өзі күту, шектеулі қарым-қатынас).

Бұқаралық ақпараттық құралдарындағы қажетсіз, әрі пайдасыз ақпараттар мен ойын-сауық бағдарламаларының көп болуы.

3. Қашықтықтан оқыту кезіндегі білім сапасының төмендеуі