Қосымша 1
Тәрбие жұмысы бойынша 2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстар бойынша ақпарат
|
№ |
Қала, аудан, ММИ атауы |
Тәрбиенің бағыттары
|
Өткізілген іс-шаралар бойынша қысқаша ақпарат |
Іс-шаралар саны |
Қамтылуы (охват) |
Әлеуметтік желіге жарияланған сілтемелері |
|
1 |
№13 ЖББМ |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбиесі
1.1. «Жас ұлан», «Жас қыран»;
1.2. Өзін-өзі басқару ұйымы, мектеп парламенті;
|
патриот пен азаматтың Отанға ұтымды және эмоционалды қатынасы, мемлекеттің және қоғамның заңдарын ұғыну мен сақтау, саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұру, баланың және жасөспірім ортасындағы зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын ұлтжанды азамат қалыптастыру
"Жас ұлан" - өскелең ұрпақты жоғары рухани - адамгершілік құндылықтар,гуманистік,демократиялық ұстанымдарға негізделген қазақстандық патриотизм рухында қалыптасқан ұйым. "Жас ұлан" өз қызметінде ҚР-ның Конституциясын,заңнамасы және де басқа нормативтік құқықтық актілерін, ҚР-да ратификацияланған халықаралық актілерді басшылыққа алады
Қазақстанның балалары мен жастары – Қазақстан қоғамының стратегиялық құндылығы және болашақ адами капиталы. білім алушылардың бойында азаматтық белсенділік, әлеуметтік құзыреттілік, азаматтық жауапкершілік дағдыларын дамыту, әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті, өзінің жеке басын, қоғам мен мемлекетті жетілдіру мүддесінде әрекет ете алатын жоғары мәдениетті, гуманистік бағыттағы азаматты тәрбиелеу. Парламент өзара көмек және сенім, дамуға ұмтылу, барлық оқушылардың тең құқылығы, шешімдер қабылдаудың ұжымдылығы, оқушылардың құқықтары мен мүдделерінің басымдығы, әрбір жеке тұлғаға қатысты ізгілік, ашықтық, еріктілік, адалдық және серіктестерді құрметтеу қағидаттарына негізделеді.
|
59
17
25
|
1863
512
1200
|
sn=mo62
Парламент жұмысы
|
|
2 |
|
Рухани-адамгершілік тәрбие
2.1.«Адал ұрпақ» клубы;
2.2. «Окуға құштар мектеп» жобасы;
2.3 «30 игі іс#30 добрых дел». |
Білім алушылардың адамгершілік келбеті, адамгершілік сана, құндылық сезімдері мен қасиеттері – ізгілік, ар-ождан, намыс, парыз, сенім, жауапкершілік, бауырмалдық, мейірімділік, адалдық, ынтымақтастық, ұлтаралық келісім, толеранттылық сияқты құндылықтарды қалыптастыру Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру, саяси-құқықтық білімді қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез – құлқының адамгершілік – этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.
ЗЗаманауи мектеп оқушысының рухани-адамгершілік және интеллектуалдық дамуының шарты ретінде оқу сауаттылығын қалыптастыру және жетілдіру |
9
18
30 |
585
800
256
|
Адал ұрпақ
|
|
3 |
|
Ұлттық тәрбие 3.2. «Мұражайдағы сабақ» жобасы; 3.3. Өлкетану
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Отбасы тәрбиесі 4.1. «Әкелер мектебі», «Аналар мектебі», «Әжелер мектебі»;
4.2. Ата-аналармен өткізілген іс-шаралар.
|
Неке және отбасы мүшелерін құрметтеу құндылықтарын тәрбиелеу, отбасылық культ, толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылықтарын, отбасы мен достарына деген адалдық, отбасылық дәстүрлер, жәдігерлер мен әдет-ғұрыптарды құрметтеу, сезім құндылықтары – сүйіспеншілік, адалдық, достық, ата-аналарды тәрбиелеу, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру. |
27 |
1850 оқушы 500 ата-ана |
|
|
5 |
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
5.1. Экологиялық білім беру;
5.2. Экскурсия;
5.3. Ағаш отырғызу;
5.3. Сенбілік.
|
Кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасты қалыптастыру, жеке тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту, қайталанбас құндылық ретінде табиғатты сүю, кіші Отан ретінде туған табиғатқа деген сүйіспеншілік құндылықтарын арттыру |
56
14
2
2 |
560 оқушы 231 ата-ана
360 оқушы
65 оқушы 26 ата-ана
105 оқушы |
Экология
|
|
6 |
|
Көп мәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие 6.1. Оқушыларды мәдени нысандарға апару.
|
Тамаша таза ауасы, мұздай бұлағының суы, әсем биік таулары, қазақ халқының тарихы мен аңыздарының бастауы, ұлт діңгегі, бұл - Ұлытау. "Балалар жылы" іс-шаралар жоспарына сәйкес «Қазақстанның киелі орындары – Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы» жобасы аясында өлке тарихымен, тарихи ескерткіштермен терең танысып білу, ата-бабадан мирас ұлттық құндылықтардың қадір-қасиетін ұғындыру мақсатында білім алушылары, мұғалімдер мен ата-аналар бірлесе отырып, Ұлытау өңіріне саяхат жасады
|
12 |
280 оқушы 65 ата-ана |
|
|
7 |
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 7.1. «Жалпыадамзаттық құндылықтар»;
7.2.«Киберқауіпсіздік» бойынша атқарылған жұмыстар.
«Дебат» қозғалысы
|
Білім алушылардың рухани-адамгершілік дамуын қамтамасыз етуге бағытталған жалпыадамзаттық, ұлттық және отбасылық құндылықтарды дамыту, өзін-өзі тануын, өздігінен дамуын, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуметтенуін қалыптастыру;
Киберқауіпсіздікті сақтау, алдын алу жұмыстарын жүргізу
Жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру білім алушылардың командада жұмыс істеу дағдысын қалыптастыруға, қарама-қарсы пікірге құрметпен қарауға, өз көзқарастары мен пікірлерін белсенді қорғауға үйретуге мүмкіндік береді. Пікірсайыс қозғалысының мақсаты-қоғамда орын алған проблемаларды жария талқылау және талдау арқылы білім алушылардың әлеуметтік және шығармашылық белсенділігін арттыру. |
15
25
12 |
262
892
68 |
ebook.com/story.php?story_fbid=
|
|
8 |
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру 8.1. Спорт саласы бойынша өткізілген іс-шаралар;
8.2. Салауатты өмір салтын қалыптастыру (нашақорлық және темекі шегудің алдын-алу бойынша өткізілген іс-шаралар).
|
Салауатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене шынықтырудың құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығын қалыптастыру. |
45
56 |
1862
1560 |
СӨС
|
Мектеп директоры Г.Х.Оразова
Орын.С.А.Кулмаганбетова












